Evenementen - Aanvraagformulier

Pagina 1 van 8 - hoofdpagina 0%

Evenementenfiche Kortenberg

Het invullen van deze evenementenfiche heeft tot doel bepaalde diensten (politie, brandweer, gemeente) de nodige inlichtingen te verschaffen omtrent uw evenement. Wanneer het eventueel misloopt (bv. ruzie, vechtpartij, ongeval, ontploffing van een glasfles....enz..) is hun tussenkomst veelal vereist.

Bepaalde voorkennis omtrent uw evenement stelt de hulpdiensten dan ook in staat om sneller te reageren en beter te zorgen voor de veiligheid van de deelnemers, de omstanders, enz ... 

Het reglement voor de organisatie van openbaar toegankelijke evenementen is van toepassing.

Hebt u hulp nodig bij het invullen van uw dossier neem dan gerust contact op met evenementen@kortenberg.be of 02 755 30 70.

 

 

 

Algemene gegevens van het evenement

Locatie
Duurt mijn evenement meerdere dagen? *

Dag 1

Beginuur van het evenement: *
Einduur van het evenement: *

Dag 2

Beginuur van het evenement: *
Einduur van het evenement: *
Nog een extra dag *

Dag 3

Beginuur *
Einduur *
Nog een extra dag *

Dag 4

Beginuur *
Einduur *
Nog een extra dag *

Dag 5

Beginuur *
Einduur *
Beginuur *
Einduur *

Opbouw en afbraak

Opbouwdatum + tijdstip *
Afbraakdatum + tijdstip *

Gegevens van de organisatie / organisator

Adres organisatie

Gegevens van de verantwoordelijke of contactpersoon tijdens het evenement

Is de verantwoordelijke eveneens contactpersoon tijdens het evenement? *

Omschrijving van het evenement

Type activiteit: *
Duid aan onder welke categorie uw evenement valt. Elke keuze krijgt een aanvraag op maat. *

Extra activiteit jeugdhuis, fuif, bal of optreden met minder dan 500 bezoekers

Het programma van de avond bestaat uit de volgende acts *
Worden er tijdelijke installaties gebruikt: *

Fuif, bal of optreden (indoor) en/of groot openluchtevenement

De programmatie bestaat uit de volgende acts: *
Vragen jullie toegangsgeld? *

Omschrijving locatie en infrastructuur

Waar heeft dit plaats? *
Omschrijf het evenement *
Worden er tijdelijke installaties gebruikt? *
Wordt er gebruik gemaakt van: *

Indoorevenement (andere) bv. eetfestijnen, kwissen, kerstmarkten, ...

Omschrijf het evenement: *
Worden er tijdelijke installaties gebruikt? *
Maken jullie gebruik van: *

Openluchtevenementen fiets-, loop-, wandel- en grote sportevenementen

Onder welke activiteit valt de sportactiviteit?
Omschrijf de aard van de activiteit: *
Wensen jullie pijlen te hangen? *
Is er randprogrammatie voorzien?

Omschrijf de locatie, parcours en infrastructuur

Waar heeft dit plaats? *
Worden er tijdelijke installaties gebruikt?
Maken jullie gebruik van?

Seingevers en parcours

Klein tot middelgroot openluchtevenement (buurtfeesten, dorpsfeesten, rommelmarkten, lichtjeswandelingen, fakkeltochten, ...)

De programmatie bestaat uit *

Omschrijving locatie en infrastructuur

Waar heeft dit plaats *
Omschrijf het evenement
Wordt er gebuik gemaakt van:
Worden er tijdelijke installaties gebruikt?

Omschrijf het beoogde publiek

Security

Historiek van het evenement

Plan zaalopstelling / Grondplan evenement

Je kan hier het zaalplan of grondplan op laden. Gelieve rekening te houden met de volgende elementen en deze te noteren op het plan als ze in aanmerking komen.

  • Inkom/uitgang
  • Nooduitgangen
  • Toog/drankenstand
  • Tafels en stoelen
  • Podia
  • Eetstanden en/of foodtrucks
  • Attracties (Springkasteel e.d.)
  • Geluid en licht
  • Tribune: houd rekening met de volgende voorwaarden: voorzie een minimum doorgang van 80 cm per 12 aaneengesloten stoelen

Welke dranken worden er aangeboden?

In welke recipiënten wordt de drank aangeboden? *
Wens je gebruik te maken van het raamcontract met Interleuven voor het gebruik van herbruikbare bekers? *

Aanvraag uitzondering geluidsvolume

Duid aan welke uitzondering van toepassing is voor uw evenement (meerder keuze aanduiden kan) *

Inname openbare weg

Periode inname

van *
tot *

Gedetailleerde tekening of http://www.geopunt.be (achtergrond (links onder) Basiskaart GRB (linksboven))

Contactinformatie