Administratief Medewerker Omgeving

Niveau C1-C3 – Brutowedde minimaal 2.258 euro - maximaal 4.133 euro – Voltijds– Statutair – Werfreserve van 1 jaar

Jobinhoud

  • Je bent het eerstelijns aanspreekpunt voor inwoners zowel telefonisch als aan de themabalie woon- en leefomgeving waarbij je zorgt voor een vlotte en duidelijke informatiedoorstroming naar de burger over stedenbouwkundige voorschriften en vergunningen.
  • Je verzorgt de administratieve ondersteuning voor de dienst i.k.v. het afleveren van omgevingsvergunningen, het klaarmaken van documenten voor het college, de opmaak van stedenbouwkundige inlichtingen, het opvolgen van de facturen, …
  • Je beheert de groepsmailboxen van de dienst Omgeving.
  • Je ondersteunt, waar nodig, het afleveren van vergunningen. Dit houdt onder andere in:
    • Volledigheid van ontvangen dossiers nakijken en opvolgen met de bouwheer
    • Behandelen van aanvragen en attesten
    • Inwinnen en verstrekken van adviezen

Profiel

  • Je beschikt over een diploma secundair onderwijs.
  • Affiniteit met ruimtelijke ordening is een pluspunt.
  • Je voldoet aan de competentievereisten zoals opgenomen in de functiebeschrijving.
  • Je slaagt in een aanwervingsexamen.

 

Aanbod

  • Een voltijdse statutaire aanstelling
  • Relevante beroepservaring bij de overheid, uit de privésector of als zelfstandige kan in aanmerking komen bij de vaststelling van het loon.
  • Een aangename werkomgeving met aandacht voor een gezonde balans werk-privé: interessante verlofregeling en een glijdend uurrooster
  • Ruime opleidingskansen
  • Maaltijdcheques (8 euro)
  • Ecocheques
  • Hospitalisatieverzekering
  • Volledige terugbetaling openbaar vervoer
  • Fietsvergoeding (0,27 euro per km)

Selectieprocedure

De selectieprocedure bestaat uit 2 onderdelen

  • Schriftelijke proef
  • Mondelinge proef

Kandidaten die voldoen aan de aanwervingsvoorwaarden worden uitgenodigd voor deelname aan de selectieprocedure. De kandidaten ontvangen hiervoor een e-mail met bijkomende informatie over de selectieproeven na de uiterste sollicitatiedatum. 

Interesse?

Solliciteren kan tot en met 14 juni 2023 via de knop 'solliciteer voor Administratief Medewerker Omgeving' of per brief naar Personeelsdienst, Dr. V. De Walsplein 30 - 3070 Kortenberg.

Om te solliciteren bezorg je de Personeelsdienst:

  • jouw curriculum vitae en motivatiebrief
  • een kopie van het vereiste diploma
  • een recent uittreksel uit het strafregister - model I.

 

Kijk voor de volledige functiebeschrijving onderaan deze pagina.

Bij vragen kan je ons steeds bereiken op de Personeelsdienst contacteren via onderstaande contactgegevens.

Solliciteer voor Administratief Medewerker Omgeving

Contactinformatie