Evenementen - Aanvraagformulier

Pagina 1 van 7 - hoofdpagina 0%

Evenementenfiche Kortenberg

Het invullen van deze evenementenfiche heeft tot doel bepaalde diensten (politie, brandweer, gemeente) de nodige inlichtingen te verschaffen omtrent uw evenenement. Wanneer het eventueel misloopt (bijv. ruzie, vechtpartij, ongeval, ontrploffing van een glasfles....enz..) is hun tussenkomst veelal vereist.

Bepaalde voorkennis omtrent uw evenenemt stelt de hulpdiensten dan ook in staat om sneller te reageren en beter te zorgen voor de veiligheid van de deelnamers, de omstanders, enz ... 

Het reglement voor de organistatie van openbaar toegankelijke evenementen is van toepassing.

Hebt u hulp nodig bij het invullen van u dossier neem dan gerust contact op met evenementen@kortenberg.be of 02 755 22 82

Algemene gegevens van het evenement

Locatie
Is mijn evenement over verschillende dagen *

Dag 1

Beginuur *
Einduur *

Dag 2

Beginuur *
Einduur *
Nog een extra dag *

Dag 3

Beginuur *
Einduur *
Nog een extra dag *

Dag 4

Beginuur *
Einduur *
Nog een extra dag *

Dag 5

Beginuur *
Einduur *
Beginuur *
Einduur *

Opbouw en afbraak

Opbouwdatum + tijdstip *
Afbraakdatum + tijdstip *

Gegevens van de organisatie / organisator

Adres organisatie

Gegevens van de verantwoordelijke of contactpersoon tijdens het evenement

Is de verantwoordelijke eveneens contactpersoon tijdens het evenement? *

Omschrijving van het evenement

Type evenement *
Wens jij een gemeentelijke subsidie voor straat- en buurtfeesten aan te vragen? *

*1  Op het einde zal er gevraagd worden naar:

  • Een grondplan / schets van de opstelling van het evenemententerrein (tent, podia, attracties)

 

*2 Op het einde zal er gevraagd worden naar:

  • Plan van parcours (enkel voor loop- en wielerwedstrijden) (aanduiding van vertrek, aankomst, plaatsing seingevers, ...)

 

*3 Op het einde zal er gevraagd worden naar:

    De voorwaarden gesteld in  *1 zijn ook van toepassing.

  • Kopie van affiche
  • Polis burgelijke aansprakelijkheid
  • Polis contractuele aansprakelijkheid
  • Contract hulppost
  • Contract DJ
  • Contract securitybedrijf
  • Sabam aanvraag

Omschrijving locatie - infrastructuur - logistiek

Waar gaat het evenement door
Worden er tijdelijke installatie gebruikt *

Bij tenten: zie reglement

 

Door de gemeente Kortenberg erkende verenigingen komen in aanmerking om materiaal uit te lenen.

  • Materiaalaanvragen moeten steeds gebeuren via het online aanvraagformulier dat u vindt onder de webpagina 'logistieke ondersteuning'. Op deze link vindt u ook een overzicht van al het beschikbare materiaal, de kostprijs en het bijhorend reglement dat van toepassing is. 

Door de gemeente Kortenberg erkende verenigingen komen in aanmerking voor promotionele ondersteuning.

  • Aanvraag infoportieken en plakzuilen moeten steeds gebeuren via het online aanvraagformulier dat u vindt onder de webpagina 'promotionele ondersteuning'. Op deze link vindt u ook een overzicht van al het beschikbare kanalen die de gemeente aanbiedt, de kostprijs en het bijhorend reglement dat van toepassing is.

Opgepast: aanvragen worden verwerkt op basis van de aanvraagdatum. 

 

Vervolledig je aanvraag en vul meteen het formulier in voor:

Logistieke ondersteuning: https://www.kortenberg.be/logistieke-ondersteuning-evenementen-uitleendienst 

Promotionele ondersteuning: https://www.kortenberg.be/promotionele-ondersteuning-evenementen 

Waar gaat dit door? *

Bevoegde gemeentelijk dienst zorgt voor parkeerverbod, omleiding, ...

Gebruik van
Is er parking voorzien? *

Omschrijving van het publiek

Toegang betalend *

Prijs notatie is ##,##

Drank en eetwaren

Welke dranken worden er aangeboden?

Alcoholische gegiste dranken (bier, wijn, ...) *
Gedistileerde dranken (jenever, whisky, ...)
Pepdranken *
In welke recipiënten wordt de drank aangeboden *
Gehanteerde formule *
Eetkraampjes *

Historiek van het evenement

Heeft het evenement reeds vroeger plaatsgevonden
Waren er ooit problemen

Medische hulpverlening

Is er medische hulpverlening voorzien op het evenement *

Security

Security tijdens het evenement *

Belangrijk:

1. voorzie zowel mannen als vrouwen in het securiity team.

2. Als jullie met erkende firma werken ontvangen wij graag de overeenkomst tussen de organisatie en de securityfirma. Mailen naar evenementen@kortenberg.be 

3. Als jullie met vrijwilligers werken ontvangen wij graag de namen + rijksregister nummer. Mailen naar evenementen@kortenberg.be 

Seingevers (enkel voor loop- en wielerwedstrijden)

Seingevers voorzien voor het evenement *

Belangrijk:

Wij vragen een lijst op te stellen van de seingevers (naam + rijksregisternummer) die jullie inzetten op het evenement. Mailen naar evenementen@kortenberg.be 

Contactinformatie